Jesteś w: Home » Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica
Szukaj w mieście
Najpopularniejsze kierunki na uczelni z tej strony
Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica

09-402 Płock, Mazowieckie
Al. Kilińskiego 12, Zobacz na mapie
Tel: (24) 366-41-00, (24) 366-41-50
Fax: (24) 366-41-00
WWW: http://www.wlodkowic.pl/
Email: rekrutacja@wlodkowic.pl

Nazwa wydziału Studia I stopnia Studia jednolite Studia II stopnia
Licencjackie Inżynierskie Magisterskie Magisterskie uzupełniające
S NW NZ S NW NZ S NW NZ S NW NZ
Wydział Administracji Licencjackie stacjonarne Licencjackie niestacjonarne zaoczne Magisterskie uzupełniające stacjonarne Magisterskie uzupełniające niestacjonarne zaoczne
Wydział Bezpieczeństwa Narodowego Licencjackie stacjonarne Licencjackie niestacjonarne zaoczne
Wydział Informatyki Inżynierskie stacjonarne Inżynierskie niestacjonarne zaoczne
Wydział Pedagogiczny Licencjackie stacjonarne Licencjackie niestacjonarne zaoczne Magisterskie uzupełniające stacjonarne Magisterskie uzupełniające niestacjonarne zaoczne
Wydział Pielęgniarstwa
wydział zamiejscowy - Wyszków
Licencjackie stacjonarne Licencjackie niestacjonarne zaoczne
Wydział Politologii i Stosunków Międzynarodowych Licencjackie stacjonarne Licencjackie niestacjonarne zaoczne
Wydział Wychowania Fizycznego Licencjackie stacjonarne Licencjackie niestacjonarne zaoczne
Wydział Zarządzania Licencjackie stacjonarne Licencjackie niestacjonarne zaoczne Magisterskie uzupełniające stacjonarne Magisterskie uzupełniające niestacjonarne zaoczne

ISO 9001:2000 Email

Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku jako pierwsza uczelnia w Polsce otrzymała w 2001 r. międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001.

Normy ISO w edukacji
Pierwowzorem dla dzisiejszej grupy norm ISO 9000 są narodowe normy brytyjskie i szwajcarskie. Były to pierwsze normy, które regulowały jakość wyrobów i usług. W roku 1983 powołano do życia Międzynarodową Organizację Normalizacyjną (International Organization for Standardization - ISO) zrzeszającą organizacje normalizacyjne z różnych państw. Celem tej organizacji było stworzenie i nadzór nad międzynarodowymi, uniwersalnymi (tzn. dającymi się zastosować w różnych typach przedsięwzięć i różnych krajach) normami regulującymi jakość.
Normy ISO to zespól pewnych uniwersalnych zasad (reguł) postępowania i kształtowania procesów. Nie ustalają one stopnia jakości jaki można by uznać za zadowalający, a jedynie wyznaczają pewne granice w których organizacja musi się zmieścić.


Międzynarodowa normalizacja jakości nie ominęła również edukacji. Praktyka wykazała, że respektowanie tych norm okazało się także miarodajną, wiarygodną, efektywną i przekonywującą formą przestrzegania standardów jakości najróżnorodniejszych usług. Jakości rozumianej jako spełnienie znanych i oczekiwanych realnych wymagań klientów. Obecnie coraz większą wagę przywiązuje się do jakości kształcenia, ponieważ decyduje ona w dużym stopniu o późniejszej pozycji absolwenta na rynku pracy. Szkoła czy uczelnia o dobrej jakości i warunkach kształcenia przyczynia się do zwiększania human capital tkwiącego w absolwencie. Przecież to jakość kształcenia staje się również jednym z podstawowych czynników decydujących o wyborze szkoły czy uczelni. Nauka staje się coraz droższa dlatego wybór pada z reguły na placówkę kształcącą na wyższym poziomie co w przyszłości ma zagwarantować przecież lepszą pracę i płacę.
Normy ISO w edukacji pozwalają rozwiązać problem uznawania dyplomów i kwalifikacji nadawanych przez placówki oświatowe w różnych krajach (dotyczy to szczególnie krajów Unii Europejskiej).